Van tores de paine naar hotel la Grey

23 februari 2019 - Grey Lake, Chili

Na een heerlijke maar zware wandeling in de ochtend  zijn we naar hotel la Grey aan het lago Le Grey gereden. Op de foto zie je hoe de camping wordt bevoorraad welke in de bergen ligt. Onderweg diverse grote meren gezien. tevens ook loslopende dieren ( lama, struisvogel,hert , poema ) welke ook weleens op de weg blijven staan! Eigenwijze beesten. Maar goed dat je niet hard kunt rijden op deze wegen. Maar dan geniet je ook meer van de natuur. En die is zo Uniek hier. Onderweg ook nog een grote waterval gezien. Er stond veel wind boven 120km/ uur, dus hebben we een verdere wandeling omhoog maar niet gedaan. We zullen maar eens van het pad afwaaien😄. Eenmaal aangekomen bij ons hotel werden we welkom geheten met een lekker drankje. Daar bleef het niet bij natuurlijk, dus kwam er ook nog een kaas/ worst plankje bij. We schrokken van de hoeveelheid kaas en worst, maar we hebben het opgegeten, hierdoor hadden we ’s avonds weinig honger en kregen we ons bordje niet leeg. De volgende dag 23 februari een mooi wandeling over een pad tussen de meren gemaakt en doorgelopen naar het eiland Los  Helos. Daar een rondwandeling gemaakt van een uur met uitzicht op de Greygletscher. weer terug naar het hotel gelopen en inmiddels is de zon ruim aanwezig. Morgen vroeg op en rijden we naar El Calafate in Argentinie met onderweg diverse stops natuurlijk. straks eerst lekker eten in ons hotel zonder vooraf een plankje.

4FE98ABD-BB46-4A35-A154-6E817D2170CD

Van reisblog naar fotoboek