Chili santiago

3 maart 2019 - Providencia, Chili

zaterdag 2 maart van Puerto Natales terug gereden naar Punta Arenas. Daar was het heel slecht weer. Regen regen. Dus met de auto door Punta Arenas gereden en op tijd naar de luchthaven. De vliegreis ging goed en op naar europcar de auto ophalen. Dit duurde zo lang zodat we in het donker  naar ons hotel in Santiago moesten rijden. Na 2 keer fout gereden te hebben, de afslagen worden iets anders aangegeven dan in Nederland, zijn we goed aangekomen bij ons hotel. Lekker een hapje gegeten met een fles wijn, nu wit, want dat hoort erbij vinden wij. Vandaag zondag gaan we Santiago bekijken.  Morgen beginnen we aan onze wijntrip met als eerste een bezoek aan Terranoble. Foto’s volgen nog die maken we vandaag.

1. Gerrie:
    5 maart 2019
    Wat een belevenis, mooie wandelingen, een cruise, lekker eten, een andere cultuur, wat een verhalen hebben wij te horen.
    Geniet nu van de mooie wijnvelden en de lekkere wijnen. Proost en nog een mooie week