En weer terug naar Chili

9 maart 2019 - Los Andes, Chili

7C9C0FC4-0F36-45B9-8E96-74823235FD32

Na een lekker ontbijt bij Salentein weer terug naar Chili en de route door de Andes in omgekeerde richting. Het waren 30 haarspeldbochten ipv 24.
Het is en blijft spectaculair de rit. Mendoza zagen we beide niet zitten om daar een nacht te blijven . We wilden een fietstocht doen maar met al dat verkeer weet ik zeker dat ik 112 zou moeten bellen. Ze rijden er echt als gekken soms. Vandaar dat we direct weer terug gegaan zijn naar ons  adres in Los Andes.  Het was trouwens erg afgekoeld in Mendoza 16gr. En onze koffer met warmere kleren stond in Chili. Toen we eenmaal in Los Andes waren aangekomen heerlijk een ijsje genomen en even door de stad gelopen. Het was 28gr. hier.  Er was ook nog een demonstratie van feministen. Vraag me niet waarom. Zaterdag  9 maart onze laatste dag zijn we  een wandeltocht gaan maken in Parque Paidahuen waar we een prachtig uitzicht hadden over de dalen. Het was een wandeling omhoog tussen hele grote cactussen en terug door de wijnvelden. Daarna op advies van een wijnhuis heerlijk geluncht in een grillhouse. Ab heeft net nog even een duik genomen in het zwembad. Nu gaan we onze koffers vast inpakken want morgen beginnen we aan de terug reis. Tot volgende week.

1. Janny en Jo:
    10 maart 2019
    een hele goede reis en we kijken uit naar de verhalen.
  2. Hans Derks:
    10 maart 2019
    Mooie verhalen over jullie vakantie. Ab ik wist dat je best wel goed kan lullen maar schrijven gaat je ook goed af. (of doet Ina dat)?
    Goeie terugreis en zien elkaar in het gezellige Houten weer.
  3. Gerrie:
    10 maart 2019
    Goede reis terug en wat een verhalen zullen jullie allemaal weer hebben.
  4. Hennie:
    13 maart 2019
    Hoogste tijd om terug te komen !! Jullie worden gemist in het straatbeeld .