Wandeling in de bergen bij El Chalten 27 febr.

28 februari 2019 - El Chalten, Argentinië

vanmorgen 9.30met taxibusje ons weg laten brengen naar het begin van de wandeling. In het begin ging het vrij soepel maar daarna moesten we toch aardig klimmen. Na een aantal kilometers kwamen we bij een camping, daar stonden alleen kleine tentjes, er was geen stroom en de toilet was een dixie, die al tijden niet geleegd was. Stinken! Het water haalde ze uit een stromend beekje die langs de camping liep. Het was ook gratis om te camperen. De natuur was echt geweldig in variatie. Het ene moment liep je in het bos dan weer een open vlakte dan weer heide alsof je op de Veluwe liep Dan weer door de duinen. En vele mooie vergezichten. Dus prachtig. Daarna een welverdiend biertje genomen.

1600B934-2EB3-4EE5-B538-971CBA5CF829

Maar we moeten helaas weer richting Chili. Morgenochtend rijden we weer richting grens. Daar valt weinig over te vertellen denk ik. Dus eventjes rust met deze reislog. Ik hoop dat de foto’s gaan lukken. Tot later.

1. Janny en Jo:
    1 maart 2019
    Nou Ina en Ab, het gaat goed daar.De wandelingen zullen toch mooie indrukken op jullie maken. Geniet er maar van en we zijn benieuwd naar de foto's en het verslag van de reis.
    ( Ina doe voorzichtig met je knieën).
  2. Esther:
    1 maart 2019
    mooie foto's. Heerlijk genieten samen!