Cruise naar diverse gletschers 26 febr.

28 februari 2019 - El Chalten, Argentinië

Om 7.30 ontbijt om 8.45 te vertrekken met de boot samen met nog 150 mensen. Het was een  unieke tocht over diverse meren en naar diverse gletscher. Ursula -Moreno-spegazzi gletscher. Nergens ter wereld komen gletscher zo laag in de meren, ze zijn 60-70 meter hoog en een omtrek - breedte van 5 km. De boottocht was incl. lunch. Spec. broodje met lam en aardappels. De hele dag hebben we op de bood gezeten en ons geen minuut verveeld. Het weer was perfect en zoals het hoort veel wind. als je buiten foto’s ging maken moest je je goed vasthouden. Om 17.00 uur weer terug en toen een pilsje op het terras in de zon in El Calafate. En een ijsje op weg naar de auto. S’avonds weer heerlijk gegeten. Voor 15-20,00 euro per persoon incl. Fles wijn. En nog exclusief ook. De volgende dag 27 februari vroeg weg gereden naa el Chalten. In de middag nog een wandeling gemaakt van 9 km. door de bergen. korte broek en shirt aan het was heerlijk weer. Daarna weer een biertje - douchen en dineren, wat dat was het vanavond. Fantastisch eten voor weinig. Nu lekker slapen want morgen een recht van 15 km. staat er op ons programma. Welterusten.

Foto

1. Gerrie:
    28 februari 2019
    Geweldig
  2. Cobie:
    28 februari 2019
    Mooi Ab en Ina om te mogen meegenieten van jullie reis.